Customer Service Teamleader

Functie

Onze klant is een levereanciers actief in de BB markt van Office & Work Solutions, van papier en inktpatronen tot hygiene en beschermingsmiddelen. Ze zijn een multinational vertegenwoordigd in landen en continenten en de marktleider in de Benelux. Hun medewerkers in de Benelux hebben in een omzetcijfer gerealiseerd van miljoen euro.


Jobomschrijving

Samen met onze klant, Europees marktleider in duurzame werkplekproducten, zijn we op zoek naar een gedreven Customer Service Teamleader . Als Teamleader verzorg je de dagelijkse organisatie van het werk (besingen intake, opvolging, back orders ... - offertes, prijsopgave, customer management aanmaak van klantnummers, producten, ...).

Je bewaakt de dagelijkse & maandelijkse KPI's + rapportering . Je luistert en communiceert met team (zodat verbetering continu kan plaatsvinden). Je kijkt toe op de communicatie en samenwerking tussen de verschillende afdelingen. Als Teamleader maak je een voortdurende reflectie over hoe je klantervaring kan verbeteren . Coaching en ontwikkeling van het team zodat zij blijven evolueren en om het wauw-gevoel bij onze klanten te garanderen. Implementeren en aanpassen van IT-oplossingen. Je staat in voor de werving van nieuwe medewerkers waarbij ook opleiding en opvolging van deze nieuwe medewerkers tot je takenpakket behoort. Jouw profiel Een verantwoordelijke, gevarieerde en uitdagende functie vraagt om een enkele profielvereisten Ervaring in een Klantenservice is een must. Je bent een goede leider met een juiste dosis empathie , die het heft in eigen handen durft nemen. Je bent klantvriendelijk, hulpvaardig en resultaatgericht. Je bent een flexibele teamspeler die ook onder druk het hoofd koel kan houden. Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schrifjk en dit in het Nederlands, Frans én Engels. Plannen en organiseren is bij jou van zelfsprekend. Je hebt een kritisch denkvermogen. Je krijgt energie van het coachen en ondersteunen van werknemers. Je hebt kennis van Customer Service tools zoals Zendesk, Genesys en dergelijke. Je hebt een uitstekend niveau in Excel. Aanbod Do you have what it takes? Dan heeft onze klant je heel wat te bieden Een dynamische en enthousiaste werkomgeving. Een voltijdse en afwisselende job in een goed georganiseerd en gestructureerd internationaal bedrijf. Een marktconforme verloning. Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, pensioen- en hospitalisatieverzekering . Een ruim opleidingspakket om jou als lid van de familie verder te ontwikkelen. vakantiedagen de mogelijkheid tot het vergaren van extralegale verlofdagen. De mogelijkheid tot doorgroeien . Een makkelijk bereikbaar kantoor .

 


Customer Service Teamleader
2024-04-26 - 2024-05-20

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: BERCHEM

Land: België
Postal Code: 2600
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share